Siirry sisältöön

Kyläyhdistys järjestämä perinteinen teatterimatka järjestettin lauantaina 28.9.2019 Uuden Kaupungin Teatteriin. Kyläläisiä oli taas bussi täynnä. Ennen teatteriesitystä kävimme syömässä Ravintola Gasthaus Pookissa. Teatterikapppale oli ”Nunnia ja konnia!, musiikillinen iloittelu luostarissa. Bussimatkalla oli perinteiset arpajaiset, virvoketarjoilua unohtamatta. Tervetuloa ensi vuonna mukaan!

Vähäsäkylän kyläyhdistys

Vähäsäkylän kyläyhdistys ry:n järjestämät joulumyyjäiset ovat jo perinteinen ja odotettu tapahtuma Säkylässä. Suuret joulumyyjäiset järjestetään Seuratalo Honkalassa lauantaina 30.11.2019 klo 10–14.

Myyjäisissä on buffetti, josta on ostettavissa mm. kahvia ja puuroa.
Järjestämme yhdistyksen omat arpajaiset ja otamme lahjoituksena vastaan
arpajaisvoittoja.

Vähäsäkylän kyläyhdistys

Vanhusten viikon kunniaksi Vähäsäkylän kyläyhdistys järjesti jälleen ikinuorten kahvihetken sunnuntaina 13.10.2019 klo 14-16 Minnan Lounaspisteellä. Paikalla piipahti kolmisenkymmentä kyläläistä nauttimaan Minnan mainiosta piirakasta ja täytekakusta

Syyskokokous pidetään Tupalan Hovissa keskiviikkona 27.11.2019,klo 18:00, tervetuloa mukaan!

Kevätkokous Minnan lounaspisteessä 23.4.2019

1. Leena Salonen avasi kokouksen 17:45
2 – puheenjohtajaksi valittiin Leena Salonen
– sihteeri Tarja Tuominen
– pöytäkirjantarkastajat Pirkko ja Onni Nolvi
– ääntenlaskijat samat

3. Kokous todettiin lailliseksi ja päätösvaltaiseksi, kutsu oli ilmoitustaululla kaksi viikkoa ennen kokousta.